Open Day TO JEST STRATEGIA

Pierwsza w Polsce Grupa Mastermindowa dla właścicieli firm, przedsiębiorców i członków zarządu

10 grudnia 2024

10:00-18:00

Airport Hotel Okęcie

Komitetu Obrony Robotników 24, 02-148 Warszawa

Grupa Mastermindowa TO JEST STRATEGIA to autorska grupa Radka Drzewieckiego, dzięki której stworzysz nową – lub zrewidujesz obecną strategię firmy, wypracujesz realne przewagi konkurencyjne, oraz wdrożysz ją w oparciu o kompleksowy plan operacjonalizacji.

Podczas Open Day pokażemy, jak w praktyce będą przebiegać spotkania grupy. Radek Drzewiecki wygłosi inspirujący speech o skutecznym budowaniu strategii, po którym odbędzie się część warsztatowa – prawdziwa praca nad strategicznymi wyzwaniami w gronie innych liderów. To doskonała okazja, aby doświadczyć atmosfery Grupy Mastermindowej, wymienić się doświadczeniami i zdobyć cenną wiedzę w zakresie zarządzania strategicznego. Dołącz do nas i przekonaj się, jak Grupa Mastermindowa TO JEST STRATEGIA może pomóc w rozwoju Twojej firmy.

Dzięki strategii opartej na realnych przewagach konkurencyjnych nie musisz konkurować ceną.

Prelegenci

Imię
Nazwisko

Opis

Imię
Nazwisko

Opis

Imię
Nazwisko

Opis

Co zyskasz biorąc udział w grupie mastermindowej?

Nadasz sens istnienia poprzez odpowiednią pracę z DNA organizacji: stworzysz misję, wizję i wartości

Dowiesz się, jak selekcjonować TOP team, by nie musieć robić wszystkiego samemu

Zaprojektujesz “nową organizację”, która będzie dopasowana pod tę strategię

Zakomunikujesz, skaskadujesz strategię oraz cele strategiczne, dobierzesz model przywództwa i standard zarządzania

Opracujesz logiczną strategię w strukturze GDZIE, CO, JAK

Zdefiniujesz luki strategiczne oraz wybierzesz projekty strategiczne, których celem będzie eliminacja tych luk.

Zdefiniujesz główną przewagę konkurencyjną oraz pozostałe przewagi 

Opracujesz 1-2 letni plan wdrożenia strategii w swojej firmie.

Jak zapewniamy skuteczność Grupy Mastermindowej

Harmonogram

  • Zbudowanie w zarządzie potrzeby przeprowadzenia refleksji tożsamościowej w organizacji  
  • Wypracowanie lub uproszczenie 3 fundamentów kultury organizacyjnej – Misji, wizji, wartości 
  • Jak sprawić by kadra kierowniczą średniego i niższego szczebla utożsamiała się z misją, wizją i wartościami 
  • Zbudowanie poczucia przynależności pracowników do zespołu i do firmy – zaangażowanie transakcyjne vs. emocjonalne 
  • Jak pracować z kulturą organizacyjną by misja, wizja, wartości były „żywe” w organizacji 
  • Najczęstsze błędy popełniane podczas pracy nad strategią 
  • Zrozumieć strategię – Logiczny sposób realizacji wizji gdzie, co, jak, logika 
  • Gdzie – Zdefiniowanie celu długoterminowego 
  • Co – Określenie zakresu działania:  
  • Zakres geograficzny 
  • Produkty i usługi,  
  • Technologie,  
  • Klienci oraz persony zakupowe 
  • Kanały dystrybucji,  
  • Czego nie robimy 
  • Zrozumienie procesu wypracowywania głównej przewagi konkurencyjnej 
  • 5 sił portera 
  • Value Proposition Canvas,  
  • Przewagi konkurencyjne pozycji 
  • Przewagi konkurencyjne możliwości 
  • Koncepcja jeża Jima Collinsa 
  • Jak – Zdefiniowanie głównej przewagi konkurencyjnej 
  • Logika – Refleksja strategiczna w kontekście logiki przewagi konkurencyjnej i wybranej strategii 
  • Koło zamachowe operacjonalizacji strategii 
  • Gdybym miał zbudować firmę od nowa Zakwestionowanie obecnego modelu biznesowego ZOOM OUT 
  • Określenie zasadności strategicznej wybranych działów i funkcji 
  • Zdefiniowanie wag strategicznych dla wybranych działów i funkcji  
  • Zdefiniowanie pozostałych przewag konkurencyjnych 
  • Continue, Improve vs. Start, Stop, Redesign a Podział organizacji na Run the Business oraz Change the Business 
  • Luki strategiczne obszarów 
  • Design organizacji przy użyciu modelu PARC People, architecture, routines, culture 
  • People – Jakich kompetencji nam brakuje? 
  • Architecture – Jaka struktura organizacyjna będzie najlepsza do wybranej strategii? 
  • Routines – Jakie rutyny zbudują powtarzalność modelu biznesowego 
  • Culture – Jaki model przywództwa będzie rozwiązywał wyzwania motywacji 
  • Zdefiniowanie ról dla Run the Business oraz Change the Business dla poszczególnych szczebli zarządzania 
  • Assessment oraz selekcja menedżerów (W+U)xP 
  • Luki strategiczne struktury  
  • Stan obecny vs. stan przyszły – Luki strategiczne obszarów oraz struktury  
  • Karty projektów strategicznych – one pager 
  • Start, Stop, Continue – Jak zredukować 90% niepotrzebnych projektów  
  • Matryca PVA – Priorytetyzacja projektów strategicznych w kontekście luk strategicznych 
  • Opracowanie portfolio oraz harmonogramu projektów dla projektów strategicznych  
  • Konsensus strategii oraz kultury organizacyjnej w Top Team. Kontrakt 6R: Kierunek, ramy, role, reguły, relacje, rutyny 
  • Warunki docelowe  
  • Matryca interesariuszy  
  • Story board – Jak opracować prezentację strategiczną 
  • Narzędzia i kanały komunikacji  
  • Komunikacja bezpośrednia  
  • Matryca komunikacji na 12 miesięcy  
  • Model przywództwa oraz standard zarządzania  
  • Kaskadowanie strategii w organizacji  
  • Performance management system – siatka spotkań 
  • Boardmeetingi – Cel – Wynik – Doskonalenie 
  • 4 poziomy dojrzałości procesowej  
  • Profilowanie, targetowanie, segmentacja oraz lojalizacja grupy docelowej Klientów  
  • Regionalne Plany Biznesowe  
  • Przekazy oraz narzędzia marketingowe  
  • Standard pracy sił sprzedaży  
  • Rola First Line Managers w zarządzaniu procesem sprzedaży 
  • Systemy CRM oraz marketing automation
  • Cele i systemy premiowe  

Globalne Hot Topics Strategiczne

Dodatkowe tematy, które poruszymy w trakcie grup

Autor

Radek Drzewiecki

CEO Grupy LP

Od ponad 20 lat skutecznie przeprowadza transformacje Lean, zajmuje się strategią i kulturą organizacyjną, przywództwem oraz zwiększaniem efektywności firm i ludzi.

Jest autorem 5-krokowego procesu budowania Strategii Lean, która odchodzi od stereotypowego postrzegania Lean jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, a kładzie nacisk na transformację opartą na ciągłym doskonaleniu procesów i zaangażowaniu ludzi.

Twórca modelu przywództwa Leadership 734. Pomysłodawca i założyciel Youniversity.be, streamingowego serwisu rozwojowego oraz aplikacji SherlockWaste.com, innowacyjnego systemu doskonalenia firmy.

Twórca podcastu Skuteczny CEO oraz autor bestsellerowej książki biznesowej Strategia Lean.

Dlaczego w WIELKICH firmach ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW

WSPÓŁPROWADZĄCY I TWÓRCY MATERIAŁÓW

Mastermind realizowany przy współpracy z

Cennik

Early Bird

do 31.10.2024

39 900 PLN netto

49 900 PLN netto

od 01.11.2024 do 30.11.2024

59 900 PLN netto

od 01.12.2024 do 31.12.2024

najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39 900 PLN

Udział w 10 2-dniowych stacjonarnych sesjach warsztatowych z Radkiem Drzewieckim

Dostęp do platformy rozwojowej Youniversity

Dostęp do Youniversity dla 10 Twoich menedżerów

Dedykowana ścieżka rozwojowa Skuteczny CEO na Youniversity

Networking w ramach grupy roboczej oraz w całej Grupie Mastermind

Badanie osobowości Lumina Spark wraz z omówieniem

Indywidualne konsultacje z ekspertem Leanpassion

Nowa książka Radka Drzewieckiego "To jest Strategia"

4 dodatkowe tematy realizowane w ramach Grupy Skuteczny CEO (sukcesja i systemy motywacyjne, technologie, ESG, odporność psychiczna)

Warunki uczestnictwa

Grupa dedykowana wyłącznie do właścicieli firm, przedsiębiorców
i członków zarządu

Rozmowa kwalifikacyjna

Minimum 5 lat doświadczenia na poziomie Top Executive

Referencje

Zaufali nam

Poukładaj firmę całościowo!

Liczba miejsc jest ograniczona.

Anna Morzy-Brzosko

Partner

Telefon:
+48 600 124 600

E-mail:
[email protected]

Adrian Żmudziński

Business Development Manager

Telefon:
+48 504 646 760

E-mail:
[email protected]

Leanpassion Sp. z o.o.

02-146 Warszawa
ul. Komitetu Obrony Robotników 48

KRS: 0000379846
NIP: 5213595882
REGON: 142843263

2024 © To jest Strategia

Pobierz broszurę