Pierwsza w Polsce
Grupa Mastermindowa
Skuteczny CEO
100% spotkań poprowadzi autor podcastu “Skuteczny CEO” Radek Drzewiecki
Open Day
Grupy Mastermindowej
17.10.2024 r. w godzinach 19-21
Spotkanie online
Tylko dla zaproszonych osób
Zapisz się na Open Day
już teraz!
Co zyskasz?
Opracujesz kompleksową strategię dla swojej firmy, opartą na realnych przewagach konkurencyjnych
Zdefiniujesz 1-2 letni plan wdrożenia strategii w swojej firmie w podziale na Run the Business i Change the Business
Wymienisz się wiedzą i doświadczeniami w gronie Top Executives
Co zyskasz biorąc udział w grupie mastermindowej?
Nadasz sens istnienia poprzez odpowiednią pracę z DNA organizacji: stworzysz misję, wizję i wartości
Dowiesz się, jak selekcjonować TOP team, by nie musieć robić wszystkiego samemu
Zaprojektujesz “nową organizację”, która będzie dopasowana pod tę strategię
Zakomunikujesz, skaskadujesz strategię oraz cele strategiczne, dobierzesz model przywództwa i standard zarządzania
Opracujesz logiczną strategię w strukturze GDZIE, CO, JAK
Zdefiniujesz luki strategiczne oraz wybierzesz projekty strategiczne, których celem będzie eliminacja tych luk.
Zdefiniujesz główną przewagę konkurencyjną oraz pozostałe przewagi
Opracujesz 1-2 letni plan wdrożenia strategii w swojej firmie.
Jak zapewniamy skuteczność Grupy Mastermindowej
- 10 x 2-dniowe stacjonarne etapy co 4-6 tygodni
- Praca na polskich Case Studies
- 100+ uczestników z całej Polski
- Opieka konsultanta dla każdej grupy przez cały czas trwania Masterminda
- Grupy 10 osobowe, dobrane pod względem branży i oczekiwań
- Proces rekrutacyjny mający na celu dobór grupy pod kątem doświadczenia, wyzwań i potrzeb.
Harmonogram
- Zbudowanie w zarządzie potrzeby przeprowadzenia refleksji tożsamościowej w organizacji
- Wypracowanie lub uproszczenie 3 fundamentów kultury organizacyjnej – Misji, wizji, wartości
- Jak sprawić by kadra kierowniczą średniego i niższego szczebla utożsamiała się z misją, wizją i wartościami
- Zbudowanie poczucia przynależności pracowników do zespołu i do firmy – zaangażowanie transakcyjne vs. emocjonalne
- Jak pracować z kulturą organizacyjną by misja, wizja, wartości były „żywe” w organizacji
- Najczęstsze błędy popełniane podczas pracy nad strategią
- Zrozumieć strategię – Logiczny sposób realizacji wizji gdzie, co, jak, logika
- Gdzie – Zdefiniowanie celu długoterminowego
- Co – Określenie zakresu działania:
- Zakres geograficzny
- Produkty i usługi,
- Technologie,
- Klienci oraz persony zakupowe
- Kanały dystrybucji,
- Czego nie robimy
- Zrozumienie procesu wypracowywania głównej przewagi konkurencyjnej
- 5 sił portera
- Value Proposition Canvas,
- Przewagi konkurencyjne pozycji
- Przewagi konkurencyjne możliwości
- Koncepcja jeża Jima Collinsa
- Jak – Zdefiniowanie głównej przewagi konkurencyjnej
- Logika – Refleksja strategiczna w kontekście logiki przewagi konkurencyjnej i wybranej strategii
- Koło zamachowe operacjonalizacji strategii
- Gdybym miał zbudować firmę od nowa Zakwestionowanie obecnego modelu biznesowego ZOOM OUT
- Określenie zasadności strategicznej wybranych działów i funkcji
- Zdefiniowanie wag strategicznych dla wybranych działów i funkcji
- Zdefiniowanie pozostałych przewag konkurencyjnych
- Continue, Improve vs. Start, Stop, Redesign a Podział organizacji na Run the Business oraz Change the Business
- Luki strategiczne obszarów
- Design organizacji przy użyciu modelu PARC People, architecture, routines, culture
- People – Jakich kompetencji nam brakuje?
- Architecture – Jaka struktura organizacyjna będzie najlepsza do wybranej strategii?
- Routines – Jakie rutyny zbudują powtarzalność modelu biznesowego
- Culture – Jaki model przywództwa będzie rozwiązywał wyzwania motywacji
- Zdefiniowanie ról dla Run the Business oraz Change the Business dla poszczególnych szczebli zarządzania
- Assessment oraz selekcja menedżerów (W+U)xP
- Luki strategiczne struktury
- Stan obecny vs. stan przyszły – Luki strategiczne obszarów oraz struktury
- Karty projektów strategicznych – one pager
- Start, Stop, Continue – Jak zredukować 90% niepotrzebnych projektów
- Matryca PVA – Priorytetyzacja projektów strategicznych w kontekście luk strategicznych
- Opracowanie portfolio oraz harmonogramu projektów dla projektów strategicznych
- Konsensus strategii oraz kultury organizacyjnej w Top Team. Kontrakt 6R: Kierunek, ramy, role, reguły, relacje, rutyny
- Warunki docelowe
- Matryca interesariuszy
- Story board – Jak opracować prezentację strategiczną
- Narzędzia i kanały komunikacji
- Komunikacja bezpośrednia
- Matryca komunikacji na 12 miesięcy
- Model przywództwa oraz standard zarządzania
- Kaskadowanie strategii w organizacji
- Performance management system – siatka spotkań
- Boardmeetingi – Cel – Wynik – Doskonalenie
- 4 poziomy dojrzałości procesowej
- Profilowanie, targetowanie, segmentacja oraz lojalizacja grupy docelowej Klientów
- Regionalne Plany Biznesowe
- Przekazy oraz narzędzia marketingowe
- Standard pracy sił sprzedaży
- Rola First Line Managers w zarządzaniu procesem sprzedaży
- Systemy CRM oraz marketing automation
- Cele i systemy premiowe
Globalne Hot Topics Strategiczne
Dodatkowe tematy, które poruszymy w trakcie grup
Autor
Radek Drzewiecki
CEO Grupy LP
Od ponad 20 lat skutecznie przeprowadza transformacje Lean, zajmuje się strategią i kulturą organizacyjną, przywództwem oraz zwiększaniem efektywności firm i ludzi.
Jest autorem 5-krokowego procesu budowania Strategii Lean, która odchodzi od stereotypowego postrzegania Lean jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, a kładzie nacisk na transformację opartą na ciągłym doskonaleniu procesów i zaangażowaniu ludzi.
Twórca modelu przywództwa Leadership 734. Pomysłodawca i założyciel Youniversity.be, streamingowego serwisu rozwojowego oraz aplikacji SherlockWaste.com, innowacyjnego systemu doskonalenia firmy.
Twórca podcastu Skuteczny CEO oraz autor bestsellerowej książki biznesowej Strategia Lean.
Dlaczego w WIELKICH firmach ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW
WSPÓŁPROWADZĄCY I TWÓRCY MATERIAŁÓW
Anna Morzy-Brzosko
Head of Blended Learning w Leanpassion
Maciej Molczyk
Partner zarządzający w Leanpassion
Damian Szwabe
Chief Operating Officer w Leanpassion
Agnieszka Kaczmarek-Kacprzak
Delivery Team Leader w Leanpassion
Marta Szymborska
Ekspertka ESG
Maciej Noga
Współzałożyciel Grupy Pracuj
Klaus Petersen
Subject Matter Expert
Vital Heynen
Trener reprezentacji polskich siatkarzy
Łukasz Kruczek
Polski trener skoków narciarskich
Maciej Chrzanowski
Przedsiębiorca, naukowiec Politechniki Rzeszowskiej, szkoleniowiec i konsultant biznesowy
Maciej Kraus
Ekspert w zakresie marketingu, pricingu i ekonomii behawioralnej.Mastermind realizowany przy współpracy z
Cennik
Early Bird
do 31.10.2024
39 900 PLN netto
49 900 PLN netto
od 01.11.2024 do 30.11.2024
59 900 PLN netto
od 01.12.2024 do 31.12.2024
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39 900 PLN
Udział w 10 2-dniowych stacjonarnych sesjach warsztatowych z Radkiem Drzewieckim
Dostęp do platformy rozwojowej Youniversity
Dostęp do Youniversity dla 10 Twoich menedżerów
Dedykowana ścieżka rozwojowa Skuteczny CEO na Youniversity
Networking w ramach grupy roboczej oraz w całej Grupie Mastermind
Badanie osobowości Lumina Spark wraz z omówieniem
Indywidualne konsultacje z ekspertem Leanpassion
Nowa książka Radka Drzewieckiego "To jest Strategia"
4 dodatkowe tematy realizowane w ramach Grupy Skuteczny CEO (sukcesja i systemy motywacyjne, technologie, ESG, odporność psychiczna)
Warunki uczestnictwa
Grupa dedykowana wyłącznie do właścicieli firm, przedsiębiorców
i członków zarządu
Rozmowa kwalifikacyjna
Minimum 5 lat doświadczenia na poziomie Top Executive
Referencje
Efekty współpracy zdecydowanie przekroczyły nasze oczekiwania – profesjonalne podejście do wyzwań klienta, umiejętność budowania relacji, inspirowanie do stawiania pytań i poszukiwania odpowiedzi i rozwiązań sprawia, że Leanpassion jest godnym polecenia partnerem biznesowym.
Piotr Madzurek
Wiceprezes Zarządu Apsys Polska S.A.
Z całą pewnością polecam współpracę z firmą Leanpassion wszystkim, którzy chcą osiągnąć doskonałe efekty biznesowe przy jednoczesnym zaangażowaniu i satysfakcji pracowników.
Filip Makowski
Prezes Zarządu York S.A.
Od lat korzystamy z usług Leanpassion i za każdym razem efekty świadczonych usług przerastają nasze oczekiwania. Profesjonalne podejście do potrzeb klienta oraz umiejętność budowania relacji i inspirowania do wdrażania kreatywnych rozwiązań sprawia że Leanpassion jest godnym polecenia partnerem biznesowym.
Grzegorz Michniewski
Członek Zarządu Adamed Sp. z o.o.
Opierając się na udanej współpracy z Leanpassion w naszym Regionalnym Centrum Zdrowia w Lublinie zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie kolejnego kroku, jakim jest wdrożenie zmian zidentyfikowanych w analizie i zbudowanie fundamentów kultury ciągłego doskonalenia w naszym Szpitalu.
Lidia Albrechowicz
Prezes Regionalnego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Firma Leanpassion potwierdziła, że jest kompetentna i godna zaufania. Z satysfakcją rekomendujemy Leanpassion jako profesjonalnego partnera w obszarze doradztwa, optymalizacji czy angażowania wszystkich w firmie w ciągłe doskonalenie.
Dalida Gepfert
Prezes Zarządu Dyrektor Generalny, Veolia Energia Poznań
Leanpassion sp. z o.o. jest dla nas godnym zaufania i skutecznym partnerem zarówno w optymalizacji procesów i warsztatach treningowych oraz przede wszystkim w kompleksowej transformacji strategicznej naszej organizacji.
Paweł Lewandowski
Wiceprezes Zarządu, EFL Grupa Credit Agricole
Firma Leanpassion potwierdziła swoje kompetencje i najwyższą jakość obsługi. W pełni rekomendujemy firmę Leanpassion jako Partnera Biznesowego do budowania przewagi konkurencyjnej.
Leszek Grodzicki
Dyrektor Pionu Backoffice, Credit Agricole
We are happy to confirm that results of the Lean Strategy Deployment Program conducted by Leanpassion had exceeded our expectations in terms of skills that was developed by our people and results for business.
Agnieszka Jackowska-Durkacz
Regional Center Head, Associate Vice-President Infosys BPM Ltd
W imieniu Grupy Kapitałowej Iglotex chciałbym wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Leanpassion. Polecam jako profesjonalnego partnera.
Maciej Włodarczyk
Prezes Zarządu Grupy Iglotex
Dotychczasowe efekty przekonały nas, że Leanpassion jest dla nas odpowiednim partnerem do strategicznej i długofalowej współpracy. Wysoki poziom merytoryczny, autorski know how i zarażający lean – pasją konsultanci to gwarancja dobrej i efektywnej współpracy.
Michał Krauze
Dyrektor ds. Jakości i Strategii Lean, Infosys Poland
Wybraliśmy 5 kroków Strategii Lean w celu realizacji naszego programu „Better Every Day”. Obok poprawy wyników biznesowych najbardziej cieszy wzrost zaangażowania pracowników z 48% na 67%. „Stawanie się lean” to ciężka praca, dlatego dziękuję mojemu zespołowy za to, że się nie poddają i za to, że jesteśmy lepsi każdego dnia.
Tomasz Olenderek
Dyrektor Generalny Fresh Logistics Polska
Radek wskazuje, że najważniejszą rolą liderów w organizacji Lean jest rozwój kompetencji zespołów, budowanie ich zaangażowania i odpowiedzialności za fakty. Aby osiągnąć trwały sukces liderzy nie mogą wyręczać ludzi w myśleniu, mówić im co mają robić. Wypełnienie tej roli nie jest więc łatwe, dlatego oczekiwania wobec liderów muszą być wysokie i to nie tylko w sensie merytorycznym, ale również ludzkim.
Mirosław Suszek
Operations Director LUX MED
Wsparcie Leanpassion w procesie transformacji kulturowej i strategicznej jest nieocenione – dzięki niemu zbudowaliśmy silną organizację.
Tomasz Łapa
CEO ACO Sp. z o.o.
Jeśli szukasz mentora, który nie tylko przynosi zmiany, ale także inspiruje do działania, z całego serca polecam Radka Drzewieckiego. Jego podejście, które doskonale oddaje zdanie Walta Disneya: „the way to get started is to quit talking and start doing”, jest nieocenione w procesie przekształcania organizacji.
Przemek Mularczyk
CEO Muvon Nieruchomości
Zaufali nam
Poukładaj firmę całościowo!
Liczba miejsc jest ograniczona.
Leanpassion Sp. z o.o.
02-146 Warszawa
ul. Komitetu Obrony Robotników 48
KRS: 0000379846
NIP: 5213595882
REGON: 142843263
2024 © To jest Strategia